Pages

Thursday, 3 January 2013

es ok eg zem

Assalamualaikum warahmatullah


 3hb. januari. 2013.
merupakan hari dimana saya akan bertemu dengan
kertas pertama peperiksaan akhir semester satu tahun dua pengajian saya di universitas tempatan.

entah kenapa.
tangan terasa gatal untuk menulis sesuatu.

sekarang ni tengah sibuk menghafal membaca merefresh nota-nota 
thermodynamics (study thermodynamics make me feel hot!) yang saya buat dulu.
penat tak payah nak kata.

sejujurnya saya rasa penat sangat belajar ni, 
kira terseksa lah kunun!
tapi saya rasa lagi menderita jadi bodoh!
masuk dewan egzem baca soalan senyum-senyum sendiri sebab taktau nak jawab apa.
lagi azab kot.

maka saya menulis ni.
dengan harapan adalah manusia yang terbaca.
bila dah baca tu, mohon doakan saya untuk egzem nanti.
tak sempat doa untuk egzem 3hb ni,
saya ada tiga paper lagi lepas tu:

3hb - Physical Chemistry
8hb - Nano Materials and Material Chemistry
9hb - Organic Chemistry
17hb - Environmental Chemistry

tak sempat doakan yang ni,
saya ada tiga semester lagi lepah semester ni.

tak sempat doakan yang ni,
doakan saya bahagia dunia akhirat.
tu pun kalaulah ada yang perasan akan kehadiran post ni.
=..="

Ya Allah ya Tuhanku, Kau permudahkanlah, jangan persulitkan.
Moga anak-anak yang melalui nasib yang sama, berjaya dalam semua
ujian yang mendatang.
amiin ya Rabb.

[@Arifahsays] ikutah resmi padi, makin berisi makin tunduk.
jangan ikut resmi si pemalas, bila study saja mulalah tertunduk-tunduk (mintutok ka do dusun).
belajarlah dan jangan jadi bodoh buang masa.
(_ _")?

Sebar Cinta,
Arifah Waly,
Anugerah Bestari,

Sebagai manusia aku sayang padamu - sunan
#iklan.