Pages

Sunday, 13 November 2011

kafe cinta : bila baju kurung bertemu baju melayu.

dari kiri : pn.norhazlin,ustzh.fatimah syarha,ust.issraq,ust.sarip adul.

Bagi melunaskan janji saya untuk sahabat-sahabat saya.
maka dengan senang hatinya saya 
menunjukkan link jer untuk video forum dulu-dulu(seperti dalam perjanjian.)

Forum kafe cinta.
Panel forum : 

(serba sedikit tentang beliau,boleh klik sini.)


3.Ustaz Issraq Haji Ramli

apa yang boleh saya kongsikan hanyalah rakaman video forum tersebut.
(saya tidak mampu menunggu lama untuk meng'upload video forum tu,
maka saya sediakan link.)

boleh menontonnya pada link berikut(pilihlah,sama jak isinya tu.)

bagaimanapun saya sarankan kepada anda 
untuk menyerbu link pertama untuk keselesaan.
semoga ianya bermanfaat.
ayuh,kita sama-sama fahami apa itu cinta?
(makanan laut ka,perasaan ka,atau apa cinta itu sebenarnya,semua akan terjawab.InsyaAllah)
apa tunggu lagi.
sila-sila.
^_____________^
sila jangan cari saya  sebahagian daripada manusia yang mendambakan cinta sejati.

p/s:kepada sahabat-sahabat saya yang berkenaan,mintak maaf sangat-sangat saya x mampu untuk mengarang
isi forum lepas.maka saya mengambil jalan mudah.post agak ketinggalan zaman,tp,InsyaAllah ilmunya berguna sepanjang zaman.

sharing is caring maa.
kolej A.B.
ums

No comments:

Post a Comment